Pohjois-Suomen Elektroniikkakeskus Oy on Oulussa toimiva mittaus-, elektroniikka- ja automaatiotuotteiden jakelija, joka palvelee niin yritys- kuin kuluttaja-asiakkaita. Yritys tarjoaa laajan valikoiman tuotteita varastossa Oulussa sekä hyödyntää laajaa toimittajaverkostoaan erikoistuotteiden saamiseksi keskimäärin kahden arkipäivän varoajalla.

Elektroniikkakeskuksen kuljetustarpeet vaihtelevat isommasta pienempään asiakkaiden tilausten mukaan, ja Oulun alueen tilaukset pyritään toimittamaan aina saman päivän aikana. Näin varmistetaan, että asiakas voi jatkaa tuottavaa työtä omalla kustannuspaikallaan ilman keskeytyksiä, kun tilaukset saapuvat kerralla perille asti lähettipalvelun avulla.

Siksi onkin tärkeää, että kumppanina on luotettava toimija, jonka kanssa yhteistyö ja kommunikaatio sujuu mutkattomasti.

“Aloitimme yhteistyön Jetpakin kanssa lokakuussa 2023. Jetpak Oulu valikoitui lähettikumppaniksi, sillä kohtuullisen hintatason lisäksi viestintä heidän kanssaan on erittäin helppoa. Myös aikatauluihin liittyvät yksityiskohdat saatiin suunniteltua sujuvasti molemmille osapuolille sopivalle tasolle.” sanoo Kimmo Seppänen Elektroniikkakeskukselta.

Käytännön tekemisessä Jetpak Oulu hakee ja toimittaa päivittäin samalle päivää tilatut paketit Oulun alueella sekä huolehtii muut tilaukset Postin toimipisteeseen, mutta myös erityisemmätkin tarpeet hoituu joustavasti asiakkaan tarpeiden mukaan.

“Kaiken kaikkiaan ei voi olla kuin tyytyväinen tähän yhteistyösopimukseen. Sovituista asioista pidetään kiinni, ja tarvittaessa myös poikkeukselliset toimitukset hoidetaan jouhevasti.” jatkaa Seppänen.

Kommunikaatio onkin avainasemassa tässä yhteistyössä, ja molemmat osapuolet ovat sitoutuneet pitämään linjat avoimina ja varmistamaan, että kaikki sujuu suunnitelmien mukaisesti. Näin varmistetaan mahdollisimman laadukas palvelu myös asiakasyrityksen loppuasiakkaalle. Yhteistyö Pohjois-Suomen Elektroniikkakeskuksen kanssa jatkuu myös tulevaisuudessa ja he suosittelevat Jetpak Oulua lämpimästi muillekin yrityksille, jotka tarvitsevat luotettavaa ja tehokasta kumppania nopeisiin kuljetuksiin. Voit tutustua Elektroniikkakeskukseen tarkemmin heidän verkkokaupassaan psek.fi.

Olisiko teidän yrityksessänne tarvetta luotettavalle lähettikumppanille? Jetpak Oulun erikoisalaa ovat pikatoimitukset ja toimimme monen Oulun alueen yrityksen luottopakkina erityisesti silloin, kun on jo kiire.

Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!

Tony Lehto

oulu@jetpak.fi

Tai jätä meille viesti lomakkeen kautta